sobota, 1 marca 2014

Słowem wstępu

Wiele razy pisałam już rożne rzeczy, ale pierwszy raz decyduję się na opublikowanie tego w internecie, więc proszę o wyrozumiałość :)
Moja osoba raczej was nie interesuje, więc przejdę od razu do tematu. Będzie to opowiadanie fan fiction inspirowane serią "Niezgodna", także dosyć trudno będzie zrozumieć dla ludzi, którzy tych książek nie czytali (a naprawdę polecam!). Pierwszy rozdział pojawi się niebawem, nie będę zdradzać wam fabuły. Pojawi się kilka postaci, które znamy już z serii, niektóre postawione w innym świetle, inne tylko epizodyczne, od razu uprzedzam, że żadna zbieżność imion nie jest przypadkowa :) Oprócz głównej bohaterki. Wiem, że takie samo imię ma siostra Christiny, ale nie, to nie jest ona :D
Będę wdzięczna za wszystkie komentarze, chętnie przyjmuję uzasadnioną krytykę, oczekuję wytknięcia błędów (każdego, nawet braku przecinka), ale jakimś miłym słowem też nie pogardzę. Bardziej zależy mi na tych dłuższych komentarzach, a nie tylko "fajny rozdział".
Nie wiem, co ile będą dodawane rozdziały, prawdopodobnie w przypływie weny twórczej, choć kilka pierwszych mam już przygotowanych. I nie wiem, jak długie będą.
Tak więc zapraszam do czytania i kończę już moje wywody, bo pewnie zanudziłam was na śmierć.

2 komentarze:

  1. Hej. Miło, że ktoś jeszcze pisze o niezgodnej. :D Mam nadzieję, że twoje opowiadanie mnie wciągnie. ;) Ciekawi mnie jaką wymyśliłaś fabułę. W każdym razie czekam na pierwszy rozdział i życzę weny. ^^
    PS. Jakbyś tak mogła wyłączyć weryfikację obrazkową, byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zajrzałaś :) Moja fabuła jest, delikatnie mówiąc, dziwna :D Wydaje mi się, że nagięłam pojęcie 'niezgodność' do granic możliwości. Mam nadzieję, ze pierwszy rozdział ci się spodoba, jesteś moim pierwszym czytelnikiem :P
      I dzięki za uwagę, weryfikację obrazkową wyłączyłam.

      Usuń